Viac ako 6300 pacientov poisťovne Dôvera hodnotilo prístup personálu, prístup k informáciám, stravu, či upratovanie. Pacienti za pozitívne hodnotia prístup lekárov a spôsob akým informujú o zdravotnom stave. Prieskum poukázal aj na hodnotenia spokojnosti pacientov kúpeľnej liečby.
Na základe výpovedí viac ako 6300 pacientov, ktorí sa v minulom roku liečili v niektorej zo slovenských nemocníc, súkromná poisťovňa už po 12. raz zostavila rebríček zdravotníckych zariadení. Priemerná dosiahnutá známka 1,66 naznačuje, že v porovnaní s minulým rokom udeľovali pacienti podobné známky. Štandardne najvyššie známky boli udeľované personálu za jeho starostlivosť, nasleduje spokojnosť s informovanosťou pacientov. Najprísnejšieho hodnotenie opäť dostala spokojnosť s takzvanými hotelovými službami, teda s jedlom, s ubytovaním a upratovaním. Pacienti hodnotili nemocnice ako v škole, teda známkami od 1 po 5.
„Žiadny z oslovených pacientov nehodnotil odbornosť lekárov alebo použité liečebné metódy. Avšak kvalitu ubytovania, prístup personálu a stav po prepustení vie dobre posúdiť každý pacient. Subjektívna spokojnosť pacientov je jedných z dôležitých ukazovateľov, na ktorý sa pozeráme pri uzatváraní zmlúv s poskytovateľmi zdravotnej starostlivosti,“ povedal generálny riaditeľ Dôvery Martin Kultan.
Najlepšie hodnotené z pohľadu pacienta
Najhoršie hodnotené z pohľadu pacienta (od posledného miesta)
Najlepšie hodnotené z pohľadu pacienta
Najhoršie hodnotené z pohľadu pacienta (od posledného miesta)
Najlepšie hodnotené očami pacienta
Najhoršie hodnotené očami pacienta
psychiatrické nemocnice a liečebne
Najlepšie hodnotené z pohľadu pacienta
Najhoršie hodnotené z pohľadu pacienta (od posledného miesta)
Najlepšie pacienti ohodnotili
Najhoršie pacienti ohodnotili
Najlepšie pacienti ohodnotili
Najhoršie pacienti ohodnotili
TOP 3
(zdroj výsledkov / poisťovňa Dôvera).